SKELBIMAS APIE REORGANIZAVIMO SĄLYGŲ SUDARYMĄ

Vadovaujantis Švenčionių rajono savivaldybės tarybos 2019 m. rugpjūčio 29 d.  sprendimu Nr. T-145 „Dėl sutikimo reorganizuoti Švenčionių socialinių paslaugų centrą, Švenčionėlių socialinių paslaugų centrą ir Pabradės vaikų globos namus“ skelbiamos Švenčionių socialinių paslaugų centro reorganizavimo sujungimo būdu į Švenčionių rajono socialinių paslaugų centrą sąlygos (projektas) (toliau – Reorganizavimo sąlygos).

Reorganizavime dalyvauja Švenčionių rajono savivaldybės įstaigos (apie įstaigas duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, registro tvarkytojas Valstybės įmonė Registrų centras, buveinė – Lvovo g. 25-101, 09320 Vilnius):

  • Švenčionių socialinių paslaugų centras (juridinio asmens kodas 303212602, buveinės adresas – Stoties g. 16, Švenčionių m.) – pasibaigiantis juridinis asmuo.
  • Švenčionėlių socialinių paslaugų centras (juridinis asmens kodas 303212552, buveinės adresas – Vilniaus g. 130, Švenčionėlių m.) – pasibaigiantis juridinis asmuo.
  • Pabradės vaikų globos namai (juridinis asmens kodas 190980288, buveinės adresas – Vilniaus g. 161, Pabradės m.) – pasibaigiantis juridinis asmuo.

Po reorganizavimo veiksianti nauja biudžetinė įstaiga ir jos duomenys:

Švenčionių rajono socialinių paslaugų centras, buveinė – Vilniaus g. 130, Švenčionėlių m. Reorganizavimo pabaiga 2020 m. vasario 27 d

Su Reorganizavimo sąlygomis, po reorganizavimo veiksiančio Švenčionių rajono socialinių paslaugų centro nuostatais ir reorganizuojamos įstaigos, Švenčionių socialinių paslaugų centro, praėjusių trejų finansinių metų metinėmis finansinėmis atskaitomybėmis ir kitais dokumentais, teisės aktų nustatyta tvarka galima susipažinti Švenčionių socialinių paslaugų centre, adresu – Stoties g. 16, Švenčionys, nuo šio skelbimo paskelbimo dienos.

Švenčionių socialinių paslaugų centro darbo laikas –  pirmadieniais-ketvirtadieniais 7.45-16.45 val., penktadieniais 7.45-15.30 val. Pietų pertrauka  12.00-12.45 val.

Tel. (8-387) 51744. El. paštas – centras@svencioniuspc.lt.